Сьогодні: 20.07.2009
Головна сторінка Загальні відомості про район Фотогалерея Органи місцевого самоврядування Архів

..: Меню :..

   

..: Сервіси :..


Дозвільний офіс

Згідно із Законом України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» від 06.09.05 усі дозвільні документи, погодження та висновки для підприємців здійснюються ВИНЯТКОВО через Єдиний дозвільний офіс.

В Ружинському районі дозвільний офіс почав працювати одним з перших в області. Так,17 жовтня 2005 року розпорядженням голови райдержадміністрації ввели посаду адміністратора.

Адміністратор – це посадова особа райдержадміністрації, яка організовує видачу суб’єкту господарювання документів дозвільного характеру та забезпечує взаємодію місцевих дозвільних органів щодо видачі документів дозвільного характеру.

Адміністратор, відповідно до покладених на нього завдань, виконує наступні функції:

* надає суб’єкту господарювання вичерпну інформацію щодо вимог та порядку одержання документа дозвільного характеру:
- перелік дозвільних документів, необхідних для започаткування певного виду господарської діяльності;
- перелік документів, необхідних для отримання певного документу дозвільного характеру;
- термін дії дозвільних документів або наявність вказівки про необмежений термін його дії;
- розмір плати за отримання дозвільних документів або наявність вказівки про те, що він видасться безоплатно;
- строк прийняття рішення про видачу або відмову у видачі документа дозвільного характеру;
- вичерпний перелік підстав для залишення поданих документів без розгляду;
- порядок оскарження відмови у наданні дозвільного документу;
- видає зразки заяв та необхідні бланки документів, а також надає допомогу при їх заповненні;
* приймає комплект документів, необхідних для надання послуг кількома місцевими дозвільними органами;
* відповідає за видачу кінцевого комплекту документів, які оформляються посадовими особами дозвільних органів;
* приймає комплект документів та забезпечує виготовлення копій з оригіналів у необхідній кількості, якщо , відповідно до законодавства, копії документів не потребують нотаріального або іншого засвідчення;
* приймає від суб’єктів господарювання заяву про видачу документа дозвільного характеру та перевіряє наявність повного комплекту документів та відповідність відомостей, зазначених у них.

Відповідно підписано Меморандум «Про співробітництво в єдиному дозвільному офісі» з представниками місцевих дозвільних органів, а саме:
- санітарно-епідеміологічною станцією;
- РЕМом;
- управлінням по експлуатації газового господарства;
- Державним управлінням охорони природного навколишнього середовища в Житомирській області;
- районним відділом внутрішніх справ;
- ДАІ;
- сектором з питань наглядово-профілактичної діяльності Ружинського районного відділу МНС;
- відділом містобудування та архітектури райдержадміністрації;
- відділом земельних ресурсів райдержадміністрації;
- управлінням ветеринарної медицини.

Перелік документів дозвільного характеру, які видаються дозвільним центром:
- дозвіл для виготовлення печаток і штампів;
- дозвіл на знищення печаток і штампів;
- дозвіл на оренду приміщень;
- погодження на надання земельних ділянок під будівництво;
- дозвіл на відведення земельної ділянки;
- висновки по матеріалах погодження місця розташування об’єкту;
- архітектурно-планувальне завдання;
- дозвіл за декларацією;
- дозвіл на виконання будівельних робіт.

Погода

Погода в Ружине

Інтернет ресурси









Ружинська районна державна адміністрація © Всі права захищені